بیتس استودیو بادز و ایرتگ با طراحی خاص برای سال نو شرقی عرضه می‌شود!

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

شرکت اپل به مناسبت فرا رسیدن سال نو جدید چینی و ژاپنی، هندزفری بیتس استودیو بادز و ردیاب هوشمند ایرتگ را با طراحی جدید و در تعداد محدود معرفی کرد. این محصولات که به اصطلاح «لیمیتد ادیشن» یا نسخه تولید محدود هستند، از هفته آینده در بازارهای چین و ژاپن در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت. طراحی این دو محصول با توجه به سال نوی جدید که سال ببر نام گرفته است، انجام شده و بیتس استودیو بادز با طرح و نقش بدن ببر و ایرتگ با طرح ببر تولید و به فروش می‌رسند.

ردیاب هوشمند ایرتگ اپل لیمیتد ادیشن برای سال ببر

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۸

ایرتگ با طراحی خاص ببر در بازار ژاپن و تنها برای ۲۰ هزار خریدار اول یک دستگاه آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ مینی یا آیفون SE ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده است. به علاوه، در ازای خرید محصولات مختلف از فروشگاه‌های اپل در ژاپن در تاریخ ۲ و ۳ ژانویه، یک کارت اعتباری هدیه اپل استور یا همان گیفت کارت با مبالغ مختلف نیز به خریداران اهدا می‌شود.

هدفون بیتس استودیو بادز لیمیتد ادیشن سال ببر

بیتس استودیو بادز قرمز نیز با طرح طلایی رنگ بدن ببر از ۱ فوریه ۲۰۲۲ تنها در کشور چین و با قیمت ‍۱۰۹۹ یوآن قابل سفارش خواهد بود. این طرح نه تنها روی کیس شارژ، بلکه روی گوشی‌های هدفون بیتس استودیو بادز نیز کشیده شده و ظاهر متفاوت و جذابی به آن بخشیده است. بیتس استودیو بادز برای اولین بار در ژوئن ۲۰۲۱ در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز توسط اپل معرفی و عرضه شد. طراحی بدون ساقه، پشتیبانی از قابلیت حذف نویز همانند ایرپادز پرو و گواهی مقاومت در برابر آب و تعریق IPX4 از مهم‌ترین ویژگی‌های این هندزفری محبوب و با کیفیت هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.