از همین حالا می توانید آیفون ۷ لوکس ۱.۳ میلیون دلاری را سفارش دهید

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

یکی از عاداتی که میان کاربران آیفون وجود دارد این است که به محض معرفی نسل تازه این موبایل، بسیاری از آن ها بی توجه به آن که آیفون جدید تا چه حد نسبت به نسل پیش از خود تفاوت کرده باشد، اقدام به خرید مدل جدید می کنند. در نتیجه زیاد پیش می آید که شما به همراه برخی دیگر از اطرافیانتان موبایل جدید مشابهی را در دست بگیرید. اما می توان امسال و با عرضه آیفون ۷ کاملاً متفاوت بود، البته این متفاوت بودن برای شما بیش از یک میلیون دلار خرج برخواهد داشت.


کمپانی لوس آنجلسی Brikk سابقه نسبتاً زیادی در تولید نسخه های لوکس و گران قیمت از گجت های مختلف دارد. جدیدترین محصول این شرکت «Lux iPhone 7» نام دارد که در نسخه های مختلف عرضه می شود. ارزان ترین آیفون لوکس ۷ حدود ۵۰۰۰ دلار قیمت دارد و گران ترین مدل آن نیز ۱.۳ میلیون دلار روی دست خریدارش خرج خواهد گذاشت.

Brikk-Lux-iPhone-7-Collections

طبق اعلام شرکت سازنده، بدنه هر آیفون ۷ لوکس ابتدا از هم باز شده، سپس صیغل داده شده و در نهایت بسته به سفارش مشتری با لایه ای از طلا یا پلاتین روکش می شود و در نهایت مجدداً مونتاژ خواهد شد. هر مشتری می توان از میان ۱۰ رنگ مختلف و چندین طرح چینش الماس ها، موبایل گران قیمت خود را انتخاب کند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

طلای مصرفی در آیفون ۷ لوکس نیز به انتخاب خریدار ۱۸ یا ۲۴ عیار خواهد بود. برای نسخه های گران قیمت هم می توان چینش الماس های ۶۰ قیراتی را به هر طرح دلخواه سفارش داد.

از آنجا که هنوز یک ماه تا زمان رونمایی رسمی از نسل تازه آیفون های اپل باقی مانده، به نظر می آید شرکت Brikk از همین حالا از طراحی نهایی این تلفن های هوشمند مطلع است. بنابراین می توان با قاطعیت گفت که تصاویر تبلیغاتی این شرکت برای معرفی Lux iPhone 7 نمایی از بدنه پشتی نسخه معمولی آن را نیز به نمایش می گذارد.

Brikk-Lux-iPhone-7-Collections (3)

Brikk حتی پا را از این هم فراتر گذاشته و به برخی مشخصات سخت افزاری آیفون ها اشاره کرده است، از جمله حافظه رم ۳ گیگابایتی، دوربین دوگانه پشتی و پردازنده اختصاصی A10 و البته ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی. آیفون های لوکس و بسیار گرانقیمت این کمپانی قرار است در اواخر ماه اکتبر به دست خریداران برسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.