بهترین دانگلی که اپل می توانست همراه آیفون ۷ عرضه کند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

با حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری و به منظور امکان استفاده از هدفون های قدیمی تر در آیفون ۷ و ۷ پلاس، کمپانی اپل یک دانگل تبدیل لایتنینگ به جک هدفون را درون بسته بندی موبایل های جدیدش قرار داده است. اما این دانگل یکی از مشکلات اصلی آیفون های امسال را حل نمی کند؛ عدم امکان گوش کردن به موسیقی همزمان با شارژ شدن دستگاه. با هدف رفع این مشکل مبدل هایی مثل Auxilite معرفی شده اند که باعث می شوند آرزو کنیم ایکاش اپل کمی هوشمندانه تر رفتار می کرد.


تولید دانگل های تبدیل به هیچ وجه نیاز به فناوری پیشرفته یا ابداعی زیرکانه ندارد، بلکه تنها کافیست کمی سلیقه به خرج دهید و نیازهای کاربران را درک نمایید. طراحان دانگل Auxilite نیز دقیقاً همین رویکرد را پیش گرفته اند و علاوه بر در اختیار گذاشتن یک درگاه هدفون، یک پورت لایتنینگ را نیز برای شارژ آیفون ها به صورت همزمان فراهم کرده اند.

البته موارد مشابه برای این چنین دانگلی فراوان است، اما باید اعتراف کنیم که از لحاظ طراحی بهینه، کارایی و زیبایی هیچ کدام با Auxilite قابل قیاس نیستند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

ed88b31229714f157a83242a30994cad_original

این دانگل سیلندر شکل ظاهر مدرنی دارد و به هیچ وجه دست و پا گیر به نظر نمی رسد. همین مسئله در کنار عدم وجود کابل اضافه سبب می شود که بتوان از آن در شرایط مختلف و مدت زمان زیاد استفاده کرد، بدون این که نگران آسیب رساندن به درگاه آیفون گران قیمت خود باشید. نوار LED نشان دهنده شارژ نیز جلوه ای زیبا و مدرن به این دانگل بخشیده است.

کمپین جمع آوری سرمایه تولید این مبدل مدتی است در وبسایت کیک استارتر آغاز شده و از این طریق می توان با پرداخت تنها ۹ دلار صاحب این گجت کارآمد شد.

در صورت رسیدن به حد نصاب سفارش های دریافتی در حدود ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ تحویل خریداران خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.