چگونه یادداشت های پاک شده خود در اپلیکیشن Notes بازیابی نماییم؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

اپلیکیشن Notes سیستم عامل IOS محیطی مناسبی را برای ثبت ایده های کاربر در اختیار او قرار می دهد. رابط کاربری زیبا و سادگی فرآیند ایجاد نوشته ای جدید، کاربران بسیاری را به اپلیکیشن مذکور جذب کرده و نیاز آنها را در بکارگیری اپلیکیشن های ثالث، کاهش داده است. این اپلیکیشن هماهنگی بی نظیری میان پلتفرم های مک و  IOS داشته و کاربر می تواند یادداشت ها و ایده هایش را از طریق هر دستگاهی در اختیار داشته باشد. با این حال اوضاع تا زمانی بر وقف مراد خواهد بود که کاربر سهوا یکی از یادداشت ها مهم خود را پاک نکند. در این صورت نحوه ی بازیابی اطلاعات از دست رفته اندکی پیچیده است. در ترفند پیش رو ساده ترین راه را برای بازگرداندن یادداشت از دست رفته، بازگو می نماییم.


برای این کار با مراجعه به اپلیکیشن Notes بر روی آیکون بازگشت ( “>“) در گوشه ی سمت جپ صفحه نمایش اشاره کنید. سپس می بایست به بخش Recently Deleted رفته و بر روی دکمه Edit تپ نمایید. با انتخاب یادداست مورد نظر بر روی گزینه Move To اشاره کرده و پوشه ای را برای یادداشت انتخابی در نظر بگیرید. حال با بازگشت به صفحه ی اصلی اپلیکیشن، یادداشت پاک شده خود را دوباره مشاهده خواهید نمود.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

notes-delete

لازم به تذکر است که قسمت Recently Deleted تنها یادداشت هایی را که تا یک ماه پیش پاک شده اند،نگاه داری می کند و اگر اطلاعات مورد نظر خود را در این قسمت یافت نکردید به روش های بازیابی قوی تری همچون ترمیم کلی دستگاه نیازمندید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.