شکست گلکسی نوت ۷ در تست مقاومت شیشه محافظ نمایشگر

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

در حال حاضر گلکسی نوت ۷ سامسونگ نه تنها پرچمدار موبایل های سامسونگ، که پرچمدار تمام موبایل های اندرویدی به حساب می آید، چرا که از لحاظ قدرت، کیفیت و ارائه تجربه کاربری دلچسب، تقریباً از تمام رقبای خود بالاتر است.


یکی از ویژگی هایی که سامسونگ در خصوص محصول جدید خود برجسته کرده، استفاده از شیشه محافظ گوریلا گلس ۵ بر روی نمایشگر آن است. کورنیگ به عنوان سازنده این شیشه محافظ، گوریلا گلس ۵ را بهترین و مقاوم ترین ماده ای معرفی می کند که تا کنون ساخته است. اما به تازگی ویدیویی در فضای اینترنت منتشر شده که این ادعا را تا حدود زیادی نقض می کند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۰

در ویدیوی کانال «JerryRigEverything» نشان داده می شود که مقاومت این شیشه محافظ در مقابل خش پذیری چندان که تولید کننده آن دعا می کند، بالا نیست. فرد تست کننده ده ماده مختلف با درجه سختی متفاوت را روی نمایشگر گلکسی نوت ۷ می کشد. به طور معمول تا درجه سختی هفتم نباید اثری از خش روی نمایشگر دیده شود، اما در کمال تعجب شیشه محافظ فبلت پرچمدار سامسونگ در مقابل سومین ماده تسلیم می شود.

گرچه شرکت کورنیگ نتیجه به دست آمده در این ویدیو را غیر استاندارد دانسته و رد کرده است، اما به طور قطع مالکان کهکشانی جدید سامسونگ مجاب شده اند که حتماً محافظ نمایشگر را برای موبایل گران قیمت خود تهیه نمایند.

آیفون های اپل گرچه بر خلاف تمام پرچمداران اندرویدی، از محافظ های تولیدی شرکت کورنیگ استفاده نمی کنند، اما همواره از مقاومت بسیار خوبی در مقابل خط و خش و شکستگی برخوردار هستند. این حقیقت را تعداد قابل توجهی از تست های سقوط نیز اثبات می کند. این واقعه بار دیگر نشان می هد که تصمیمات تیم کوک و تیم طراحش در شرکت اپل صرفاً برای «متفاوت بودن» نیست و وسواس همیشگی این شرکت در انتخاب مواد به کار رفته در محصولاتش بی دلیل نبوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.