اندروید نوقا برای دستگاه های نکسوس عرضه شد

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

اندروید نوقا که می تواند یکی از بهترین نسخه های این سیستم عامل متن باز قلمداد شود، از امروز در اختیار برخی از صاحبان دستگاه های هوشمند قرار می گیرد. قابلیت چند پنجره، پاسخ به پیام ها از طریق نوار اعلان و شکلک های خیلی متنوع تر، برخی از ویژگی های مهم نسخه ۷ اندروید محسوب می شوند.


نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۰

نوقا مطمئنا به دل بسیاری از صاحبان دستگاه های اندرویدی خواهد نشست اگر چه بنا به گفته ی شرکت عرضه کننده، در حال حاضر تنها دستگاه های نکسوس قادر به بروز رسانی به اندروید ۷ هستند و سایرین باید زمانی که ممکن است یک ماه طول بکشد را منتظر باشند تا این بروزرسانی برای شان آماده شود.

نکسوس های مدل ۶p، ۵X، ۶ و ۹ به همراه نکسوس پلیر در لیست دستگاه هایی قرار دارند که در صورت تمایل، می توانند سیستم عامل شان را آپدیت کنند و صاحبان سایر برند ها می بایست یک تا دو هفته یا کمی بیشتر، برای دریافت آخرین نسخه اندروید صبرکنند. این مسئله همواره یکی از پیچیدگی های سیستم عامل مورد بحث به شمار می آید؛ عدم هماهنگی زمانی بین دستکاه هایی که مجهز به سیستم عامل اندروید هستند. حال آنکه چنین مشکلی در اکوسیستم دستگاه های اپل به هیچ عنوان به چشم نمی خورد و هنگامی که بروز رسانی جدید آماده عرضه می شود، کلیه ی دستگاه های زیر مجموعه قادر به دریافت و نصب آن هستند و برتری و ترجیح نسبت به سایر مدل ها وجود ندارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.