ویدیو: گلکسی نوت ۷ در سرعت اجرای برنامه ها حریف آیفون ۶s یک ساله نشد!

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

کمپانی سامسونگ امسال گلکسی نوت ۷ را با سر و صدای فراوانی معرفی و روانه بازار نمود. کره ای ها با آن که تغییری بنیادین در طراحی محصول خود ایجاد نکردند، اما با تکیه بر سخت افزار قدرتمند امیدوارند که فروش خوبی را تجربه کنند. همین سخت افزار قدرتمند سبب می شود که بر روی کاغذ این محصول بتواند همه رقبای موجود را در سرعت و کارایی پشت سر بگذارد. تصوری که به نظر می رسد به شدت غلط است.


نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

گلکسی نوت ۷ در بنچمارک های اولیه تمام پرچمداران امسال (و به طبع سال قبل) را با اختلاف فاحشی شکست می دهد، اما به نظر می رسد حتی این غول اندرویدی نیز از پس شاهکار یک سال پیش اپل، یعنی آیفون ۶s بر نمی آید.

وبسایت «PhoneBuff» به تازگی این دو تلفن هوشمند مدعی از دو پلتفرم رقیب را در زمینه سرعت اجرای نرم افزارهای مختلف با یکدیگر مقایسه کرده، که می توانید نتیجه آن را در ادامه مشاهده کنید.

تماشای ویدیو

اما ممکن است انجام این آزمایش را به تنهایی کافی ندانید، در آن صورت شما را دعوت می کنیم تا به نتایجی که افراد حرفه ای در انجمن معتبر «xda-developers» از مقایسه این دو تلفن هوشمند به دست آورده اند، توجه نمایید:

«عملکرد گلکسی نوت ۷ در کارهای روزمره و استفاده های واقعی شرم آور است.»

آنها نشان داده اند که سرعت بازکردن مجدد نرم افزارها در این موبایل مدعی، از تمام پرچمداران دیگر مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ امسال ضعیف تر است. عمق فاجعه وقتی نمایان می شود که بدانید در زمینه سرعت، موبایل قدیمی تری چون نکسوس ۶P نیز گلکسی نوت ۷ سامسونگ را پشت سر می گذارد!

متخصصین سایت مورد اشاره در انتها نتیجه می گیرند که سامسونگ در هماهنگ کردن سخت افزارها با یکدیگر و همچنین با سیستم عامل فاجعه بار عمل کرده است. این در حالی است که بر روی کاغذ سخت افزار آیفون ۶s بسیار ضعیف تر از این موبایل اندرویدی به حساب می آید، ولی مهندسین اپل توانسته اند به بهترین نحو ممکن از تمام ظرفیت سخت افزار برای ایجاد تجربه ای روان و دلچسب استفاده کنند.

اگر بخواهیم تیر خلاص را بر پیکر پرچمدار پرمدعای سامسونگ بنشانیم، می بایست به یافته های دیگر متخصصین «xda-developers» اشاره کنیم که نشان می دهد، این فبلت محبوب حتی در کارهای معمولی چون شنیدن موسیقی، تماشای ویدیوهای آنلاین و یا اتصال به شبکه نسل جدید LTE، بیش از اندازه (تا حدود ۴۰ درجه سانتی گراد) داغ می شود.

گرچه احتمالاً مشکل داغ شدن با ارائه آپدیت های بعدی رفع خواهد شد، اما بعید است بتوان مشکل کندی بیش از حد گلکسی نوت ۷ سامسونگ را با وصله های نرم افزاری برطرف کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.