چهار ترفند مخفی و کاربردی در WhatsApp

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اپلیکیشن WhatsApp با یک میلیارد کاربر فعال،یکی از محبوبترین پلتفرم های انتقال پیام در سراسر دنیا محسوب می شود. این اپلیکیشن با تکیه بر سرعت و قابلیت های بی نظیرش کاربران بی شماری را به خود جذب کرده است. سازندگان اپلیکیشن WhatsApp ترفندهای ریز و درشتی را در پیام رسان خود پنهان نموده اند که در ادامه به بررسی کاربردی ترین آنها خواهیم پرداخت.


برجسته سازی متن پیام

در اپلیکیشن WhatsApp کاربر قادر است تا واژه و یا بخشی از متن پیام خود را به صورت خاص برجسته کنید تا از واژه های دیگر متفاوت باشد. به عنوان مثال واژ‌ه ای را پر رنگ کند، به صورت «کج» آن را تایپ کرده و یا خطی بر روی واژه بکشد. برای این منظور می توانید با اضافه کردن علامت * به آغاز و پایان متن خود، آن را پر رنگ نمایید. برای تبدیل نوشته به فرمت های Italics و یا strikethrough به ترتیب از علامت های _  و  ~ استفاده کنید.

1

زمان دقیق رسیدن و خواندن پیام

با استفاده از این قابلیت می توان پی برد که کدامیک از اعضای گروه، پیامی خاص را مشاهده کرده اند. همچنین در یک پیام خاص، می توان دریافت که پیام ارسالی در چه زمانی توسط مخاطبتان دریافت و یا خوانده شده است. برای این کار کافی است تا با انتخاب پیام مورد نظر به سمت چپ سوایپ کنید تا اطلاعات پیام برای شما به نمایش گذاشته شود.

2

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

ستاره گذاری پیام های مهم برای دسترسی سریع تر به آنها

تعداد محتوای ارسالی کاربران در WhatsApp سرسام آور است. این اپلیکیشن برای تمایز پیام های مهم با دیگر پیام ها، قابلیتی با نام ستاره گذاری را معرفی کرده است. کاربران با انتخاب پیام مورد نظر و انتخاب ستاره از منوی ظاهر شده، دسترسی سریعتری به محتوای مورد نظر خواهند داشت. پیام های ستاره دار از طریق منوی تنظیمات اپلیکیشن و یا با استفاده از فناوری ۳D Touch بر روی آیکون WhatsApp در دسترس است.

3

میزان اعتیاد خود را به WhatsApp مشاهده کنید

اگر وقت بسیاری را در اپلیکیشن WhatsApp سپری می کنید، می توانید از تعداد پیام های ارسالی و دریافتی خود در این پیام رسان باخبر شوید. برای این کار با رفتن به تنظیمات اپلیکیشن و انتخاب Account و اشاره بر روی Storage Usage تعداد پیام های مبادله شده با مخاطبین خود را مشاهده کنید.

4

با استفاده از ترفندهای ذکر شده در اپلیکیشن محبوب WhatsApp، می توان استفاده ی بهتر و کارآمدتری از این پیام رسان پرطرفدار داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.