چگونه آیفون خود را همواره در LOW POWER MODE نگاه داریم؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

عمر کوتاه باتری های امروزی، یکی از بزرگترین چالش های دنیای فناوری به حساب می آید. با وجود پر رنگ تر شدن نقش تلفن های هوشمند و ابزارهای سلامتی در زندگی انسان ها، مدت زمان کوتاه شارژدهی این دستگاه ها مانع بزرگی برای استفاده دائم از آنهاست. در این میان محصولات شرکت اپل از آغاز فعالیت خویش، پیشرفت عظیمی در مدت شارژدهی خود احساس نکرده و روندی بسیار کند را برای افزایش طول عمر باتری های  خود در پیش گرفته اند. این شرکت تمرکز اصلی خود را بر روی بهینه سازی نرم افزار دستگاه های خود قرار داده و توانسته با وجود استفاده از باتری هایی با حجم اندک، مدت زمان شارژدهی دستگاه های خود را تا حد متوسط بالا ببرد.


حالت LOW POWER در نسخه نهم IOS معرفی شد تا دستگاه های مجهز به این سیستم عامل در زمان به کاهش میزان شارژ خود، بتوانند مدت زمان بیشتری را دوام بیاورند. این قابلیت با غیر فعال کردن پروسه های پس زمینه و غیر ضروری و کاستن از قدرت پردازشی دستگاه می تواند دستگاه شما بیش از پیش روشن نگاه دارد. با این حال قابلیت LOW POWER تنها به صورت خودکار و آن هم در صورتی که سطح انرژی باتری شما به زیر ۲۰% رسیده باشد، فعال خواهد گشت. همچنین در صورت اتصال شارژر دستگاه و یا قرار داشتن انرژی باتری در سطحی بالاتر از ۸۰% این قابلیت به صورت خودکار غیر فعال خواهد گشت.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

untitled-1

برای فعال سازی دائم LOW POWER MODE کافی است بر روی اعلان Battery sufficiently charged به سمت چپ سوایپ نمایید. با اشاره بر روی گزینه View می توان حالت LOW POWER را با تپ کردن بر روی گزینه ی Enable فعال ساخت. حال با خیالی راحت و به دور از استرس خالی شدن باتری دستگاه می توانید به استفاده از آیفون خود بپردازید.

1 نظر
  1. آیدا می‌گوید

    زمانی که گوشی تو شارژه از لوباتری استفاده کنیم مشکلی پیش نمیاد؟ و بنظر شما بهتره که همیشه روشن باشه یا فقط زمانی که به بیست درصد میرسه؟ (برای حفاظت از باتری میپرسم، کی از این ویژگی استفاده کنیم بهتره؟)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.