چگونه بدون نیاز به جیلبریک آیکون های اضافی را از صفحه ی Home آیفون حذف کنیم؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

علارغم تمام برتری هایی آیفون نسبت به تلفن های مجهز به اندروید، این دستگاه همچنان ضعف های کوچک و بزرگی دارد که توسعه دهندگان را به سوی شکستن قفل امنیتی دستگاه و برطرف کردن کاستی های سیستم عامل آن سوق داد. یکی از کمبودهای سیستم عامل IOS، فقدان یک صفحه ی خانه با قابلیت شخصی سازی است. مطمعنا تا به حال Home Screen یا همان صفحه خانه در اندروید را مشاهده کرده اید. در تلفن های هوشمند مجهز به اندروید کاربر می تواند آیکون های خاصی را در صفحه خانه قرار دهد تا سریعتر به آنها دسترسی داشته باشد. تعیین تعداد آیکون ها این صفحه به کاربر سپرده شده و حتی می توان هیچ آیکونی را به صفحه Home اضافه نکرد تا تصویر پس زمینه به وضوح خودنمایی کند.


دارندگان آیفون نیز می توانند از قابلیتی مشابه بدون جیلبریک کردن دستگاه خود بهره ببرند که در ادامه به آموزش آن خواهیم پرداخت. در این روش با مخفی کردن برخی از آیکون ها می توان ظاهری خاص را به دستگاه خود بخشید تا هم سریع تر به اپلیکیشن های مورد نظرتان دسترسی داشته باشید و هم تصویر پس زمینه واضح تر دیده شود.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

ابتدا با رفتن به صفحه خانه و تپ کردن بر روی آن، آیکون ها را به حالت لغزان درآورید. سپس با سوایپ به سمت چپ، صفحه ای خالی را به وجود آورده و از آن یک screenshot تهیه کنید. در مرحله بعد سافاری را باز کرده و به این آدرس بروید. با تپ کردن بر روی گزینه ی Customize به قسمت CUSTOM Mode رفته و از طریق گزینه ی Add تصویر خود را انتخاب کنید. این تصویر می بایست همان screenshot باشد که قبلا ایجاد کرده اید. پس از آپلود تصویر صفحه ای را مشاهده می کنید که از آیکون ها پوشیده شده است. برای مخفی کردن هر یک آیکون ها  کافی است با تپ کردن بروی گزینه ی “۱×۱”  محل مورد نظر خود را انتخاب کرده و آیکون دلخواه را از دید پنهان کنید.

پس از انجام مراحل بالا، می بایست آیکون مخفی شده را به صفحه Home خود اضافه کنید، برای این کار با انتخاب محل های مختلف و تپ کردن بر روی گزینه ی Share می توانید با استفاده از گزینه ی Add to Home Screen، آیکون مورد نظرتان را به دستگاه اضافه کنید. مراحل ذکر شده را برای هر تعداد از آیکون هایی که قصد مخفی کردن آنها را دارید، تکرار کنید. در نهایت با جا به جایی آیکون های مخفی می توانید صفحه ی Home متفاوتی را به وجود آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.