چگونه در آیفون ۷ به حالت DFU وارد شویم؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

حتما باخبر هستید که اپل در نسل جدید آیفون های خویش اقدام به حذف دکمه فیزیکی هوم نموده و آن را با دکمه ای حساس به فشار جایگزین کرده است. دکمه هوم جدید می تواند با توجه به میزان فشار انگشتان کاربر، بازخورد متناسبی از خود نشان دهد. با این حال یکی از حیاتی ترین فعالیت های این دکمه یعنی امکان ورود به حالت DFU دیگر از طریق دکمه هوم در دسترس نخواهد بود. این ویژگی به کاربر اجازه می دهد تا در هنگام بوت نشدن سیستم عامل IOS، به کمک دکمه های فیزیکی دستگاه خود را بازیابی نمایند. همچنین در صورت اقدام به جیلبریک و یا بازگشت به نسخه پیشین IOS، کاربر ملزم به استفاده از حالت DFU خواهد بود. برای اطلاع از نحوه ورود به حالت DFU در آیفون  های جدید، از ترفندی را که در ادامه مطلب مشاهده میکنید، استفاده نمایید.


برای این کار می بایست دستگاه خاموش خود را از طریق کابل لایتنینگ به کامپیوتر متصل نمایید. سپس با فشردن کلید Lock، آن را به مدت سه ثانیه نگاه دارید. در همین حال کلید کم کردن صدا را همزمان با فشردن کلید Lock، به مدت ده ثانیه نگاه دارید. اگر در این حین لوگوی اپل برای شما به نمایش درآمد، می بایست مراحل را از ابتدا تکرار نمایید در غیر این صورت کلید Lock  را رها کرده و تنها کلید کم کردن صدا را به مدت پنج ثانیه نگاه دارید. لازم به ذکر است است که اگر با عبارت Plug into iTunes بر روی صفحه نمایش مواجه شوید، می بایست دوباره تمامی مراحل را از ابتدا آغاز نمایید.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

271624-640

در آخر، اگر صفحه نمایش همچنان مشکی باقی ماند، شما با موفقیت وارد حالت DFU شده اید و آیتیونز با شناسایی آیفون شما، اجازه ی ترمیم دستگاه را صادر می نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.