چگونه در IOS 10 بدون آنلاک کردن آیفون، با مخاطبی خاص تماس بگیریم؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

خاصیت برقراری تماس تلفنی در تلفن های هوشمند، اندک اندک به فراموشی سپرده می شود. کاربران این دستگاه ها، بسیاری از وقت خود را در شبکه های اجتماعی و ارتباط از طریق اینترنت سپری کرده و به ندرت از قابلیت تماس تلفنی بهره می برند. بنابراین بدیهی است که شرکت های سازنده سیستم عامل های موبایلی، وقت چندانی را برای ارائه راهکارهای جدید در زمینه ارتباطات تلفنی صرف نکنند. با این حال اپل در IOS 10 قابلیتی جذاب را برای برقراری تماس با مخاطبین مورد علاقه بدون نیاز به آنلاک کردن دستگاه، ارائه کرده است.


برای استفاده از قابلیت ذکر شده با مراجعه به اپلیکیشن Phone به قسمت Favorites رفته و مخاطبین مورد علاقه خود را به اپلیکیشن معرفی کنید. برای این کار با اشاره روی آیکون “+” و جستجوی نام مورد نظر، بر روی مخاطب خود اشاره کنید. در ادامه تمامی شماره های تلفن و یا آدرس های ایمیل مخاطب مورد نظر به نمایش درآمده و کاربر می تواند گزینه مد نظر خود را انتخاب کند. با تکرار این کار می توان تعداد بیشماری از شماره های متمایز را به لیست مورد علاقه خود در اپلیکیشن Phone اضافه نمود. با این حال تنها ۸ شماره ابتدایی لیست در لاک اسکرین قابل دسترسی است.

1

کاربران می توانند با اشاره بر دکمه Edit، ترتیب لیست مخاطبین مورد علاقه خود را مرتب کرده و شماره های پر استفاده خود را درون ۸ گزینه ابتدایی جای دهند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

3

در پایان می بایست ابزارک لیست مخاطبین خاص را به لاک اسکرین افزود. برای این کار با مراجعه به قسمت Today view بر روی Edit اشاره کنید. در لیست نمایش داده شده، گزینه ی Favorites  را پیدا کرده و بر روی آیکون “+” اشاره کنید. پس از تنظیم محل ابزارک، بر روی Done اشاره کنید.

3

با انجام مراحل بالا دیگر نیازی به آنلاک کردن دستگاه برای برقراری تماس تلفنی با مخاطبین مورد علاقه خود نبوده و می توان با سرعت بالا و آسانتر از پیش با دیگران ارتباط برقرار نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.