بروزرسان iOS 10.2 به طور رسمی منتشر شد

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

حدودا ده روز از انتشار رسمی iOS 10 می گذرد، دو روز گذشته هم اولین بتای سیتم عامل یاد شده در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت؛ حالا امروز اپل iOS 10.2 را به طور رسمی و برای عموم منتشر کرده. کاربرانی که پیش از این دستگاه موبایل یا آیپدشان را به آخرین نسخه بروزرسانی کردند، می توانند از طریق اتصال وای-فای، بروزرسان یاد شده را نیز دریافت کنند.


نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

لازم است اشاره کنیم هدف اپل از انتشار زودهنگام این بروزرسان، برطرف کردن شماری نقص فنی است که پس از عرضه iOS 10 از سوی کاربران آیفون ٧ و ٧ پلاس گزارش شده بود. چند روز گذشته در خبری به شکایت شماری از کاربران پرچمداران جدید اپل پرداختیم که در شبکه های اجتماعی عنوان می کردند، دقایقی پس از اتصال ایرپادهای جدیدشان به آیفون ٧ یا مدل ۵٠۵ اینچی، کارکرد ایرفون یاد شده با اختلال روبرو می شود و کاربران قادر نیستند صدا را تنظیم کنند و یا با سیری ارتباط کنند. همچنین در پی مشکل مورد اشاره، کاربران نمی توانستند به تماس های شان پاسخ دهند. یکی دیگر از مشکلات، مربوط به قسمت Photos می شود که مختص کاربرانی است که از سرویس فضای ابری استفاده می کنند که در بروزرسان مورد اشاره برطرف شده است.

از آخرین نسخه از iOS، به عنوان مهمترین بروزرسان سیستم عامل گجت های همراه اپل یاد می شود که بهبودهای قابل توجهی را با خود به همراه آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.