آسانترین راه برای حل مشکل پیکسل های نیم سوخته در آیفون

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

تصور خرید آیفونی گران قیمت، بدون گارانتی معتبر با تعدادی پیکسل سوخته بسیار وحشتناک است. اگرچه شرکت اپل در گارانتی محصولات خود مواردی را که شامل پیکسل های معیوب بوده را تعویض خواهد نمود، با این حال در کشور ما به علت در دسترس نبودن گارانتی معتبر برای محصولات شرکت اپل، دستگاهی با پیکسل های معیوب، ضرر بزرگی را به خریدار وارد می کند. در ادامه به بررسی تفاوت پیکسل های معیوب نیم سوخته یا به اصطلاح STUCK PIXEL با پیکسل های مرده یا DEAD PIXEL خواهیم پرداخت و روشی آسان را برای حل مشکل پیکسل های نیم سوخته ارائه می دهیم.


پیکسل های مرده در دستگاه های دیجیتال به نقاطی نورانی در صفحه نمایش دستگاه اطلاق می شود که دیگر توانایی روشن شدن نداشته و هیچ گونه نوری از خود ساطع نمی کنند. در مقابل STUCK PIXEL به پیکسل هایی گفته می شود که با وجود روشن ماندن نمی توانند وظیفه ی خود را در نمایش رنگ دلخواه دستگاه به درستی انجام دهند. گرچه برای تعمییر پیکسل های مرده راه حلی موجود نیست با این حال می توان STUCK PIXEL را به روش های مختلفی تعمیر نمود.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

iphone-pixel-fixer-software

برای تعمییر پیکسل های نیم سوخته کافی است به این لینک مراجعه کرده و بر روی دکمه ی “Launch JScreen Fix” کلیک کنید. با این کار، کادری در صفحه نمایش دستگاه به نمایش در خواهد آمد. با انتقال این کادر به قسمتی که دارای پیکسل های نیم سوخته است، دستگاه  را به مدت ده دقیقه به حال خود واگذار نمایید. با این کار پیکسل های نیم سوخته وادار به تغییر رنگ شده و اگر مشکل از سخت افزار صفحه نمایش نباشد، پیکسل معیوب به حالت استاندارد باز خواهد گشت. خوشبختانه این روش می تواند مشکل بیش از ۶۰ درصد STUCK PIXEL را حل نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.