آموزش: چگونه توسط آیفون، لیست کارهای روزانه خود را با ورود به خودرو دریافت کنیم

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

فراموش کاری بخشی ناگریز در زندگی هر فرد است. زندگی در جوامع امروزی همواره با دل مشغولی های مختلفی همراه بوده و این امر موجب از یاد بردن برخی از امور می شود. وسایل دیجیتالی با این که خود از عوامل تضعیف حافظه به حساب می آیند، سعی در یاری رساندن به انسان برای یادآوری امور مهم او دارند.


اپلیکیشن های Reminder فراوانی در اپل استور وجود دارند که با روش های خلاقانه ای همچون استفاده از موقعیت مکانی، کاربران فراوانی را به خود جذب نموده اند. با این حال اگر در شهری بزرگ همانند تهران زندگی می کنید و بیشتر کارها و خریدهای خود را با خودروی انجام می دهید، وجود یک یادآور که به محض حضور شما در خودرو لیست کارهای مورد نظرتان را به شما اطلاع دهد، امری هیجان انگیز به شمار می رود.

شاید در نگاه اول وجود چنین امکانی بدون بهره بردن از خودروهای مجهز به Apple Car غیرممکن بنظر برسد اما تنها ابزار مورد نیاز، وجود بلوتوث در درون خودرویتان است تا هر وقت که تلفن همراه شما به بلوتوث خودرو وصل شد، Reminder با اعلانی به شما لیست کارهای مورنظرتان را اعلام نماید. تصاویر زیر مراحل ایجاد دو لیست را که یکی برای ورود به خودرو و دیگری برای خروج از آن برنامه ریزی شده اند را نشان می دهد.  برای شروع با ورود به اپلیکیشن Reminders لیستی از امور مورد نظرتان به وجود آورید.

Reminder

بعد از اضافه کردن کارهای مورد نظرتان به لیست می بایست آیکون “i” را انتخاب کنید تا به بخش اطلاعات لیست خود وارد شوید.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۱

2

در قسمت اطلاعات لیست، گزینه ی Remind me at a location را فعال نمایید.

3

با فعال شدن گزینه ی Remind me at a location لیستی در اختیار شما قرار می گیرد که گزینه های متنوعی را برای فعال شدن اعلان لیستتان در اختیار شما قرار می دهد. در این لیست مواردی همچون ارائه اعلان در داخل و یا خارج خودرو نیز قرار دارد. با انتخاب هر یک از گزینه ها مراحل ساخت یک Reminder به پایان می رسد.

شما می توانید همین مراحل را از طریق کامپیوترهای مجهز به مک نیز انجام داده و آن را با تلفن همراه خود هماهنگ سازید، با این کار به محض ورود یا خروج از خودرو لیست کارهای مورد نظرتان را دریافت می کنید و احتمال فراموشی آنها را پایین می آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.