قیمت و زمان عرضه مک بوک پروهای جدید اعلام شد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

مک بوک پروهای جدید با تغییرات قابل توجه هم در بخش طراحی و هم در زمینه سخت افزار معرفی شدند. از جمله این تغییرات می توان به باریک تر شدن این لپ تاپ های خوش ساخت به همراه اضافه شدن نوار لمسی تاچ بار در کنار نمایشگر پرنورتر و با کیفیت تر اشاره کرد.


علاوه بر این ها مک بوک های جدید با استفاده از نسل جدید پردازنده های کیبی لیک اینتل و چیپ های رم سریع تر به شکل چشمگیری از مدل های نسل قبل خود چابک تر خواهند بود. در آخر نیز باید به رنگ های جدید به همراه درگاه های به روز شده اشاره کرد که پیش از این نیز انتظار حضور آنها می رفت.

اما اپل قرار است نسل تازه مک بوک هایش را کی و با چه قیمتی روانه بازار سازد؟

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۹

بنا بر اعلام اپل قیمت مک بوک پروی ۱۳ اینچی با نوار تاچ بار و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی از ۱۷۹۹ دلار و قیمت نسخه ۱۵ اینچی آن با همین ظرفیت از ۲۳۹۹ دلار آغاز می شود. اگر به دنبال مدل گران تر با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی هستید باید بدانید که برای خرید این دو محصول می بایست به ترتیب ۱۹۹۹ و ۲۷۹۹ دلار هزینه کنید.

البته شما می توانید نسخه دیگری از مدل ۱۳ اینچی را بدون نوار ابزار لمسی نیز خریداری کنید که در این صورت قیمت مدل پایه آن با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی برابر با ۱۴۹۹ دلار خواهد بود. هزینه در اختیار داشتن فضای ذخیره سازی دو برابری در این مدل برابر با ۲۰۰ دلار است.

تمام مک بوک هایی که امشب معرفی شدند، از چند ساعت دیگر و از طریق وبسایت اپل قابل سفارش خواهند بود، اما در ابتدا تنها عرضه مدل بدون نوار تاچ بار آغاز می شود و برای دریافت دیگر نسخه ها می بایست ۲ تا ۳ هفته دیگر به انتظار نشست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.