ارور EVERYPLAY SDK چیست و چگونه رفع می شود؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اگر به تازگی با ارور EVERYPLAY SDK، پیش از ورود به بازی خاصی در آیفون برخورد نموده اید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که منبع اصلی این ارور چیست و چگونه می توان آن را رفع نمود. با اینکه این ارور تنها به صورت هشدار برای کاربر به نمایش در آمده و با تایید آن می توان به انجام بازی پرداخت، بسیاری از کاربران آیفون این مشکل را به گوش شرکت اپل رسانده اند. در ادامه به بررسی منبع و راه های رفع ارور EVERYPLAY SDK خواهیم پرداخت.


کلمه SDK مخفف عبارت Software Development Kit و معرف ساختاری نرم افزاری، جهت توسعه بازی ها و اپلیکیشن های ثالث در پلتفرم های مختلف است. فریمورک Everyplay SDK یک پلتفرم رایگان برای ثبت و به اشتراک گذاری تجربه بازی کاربر بر روی اینترنت است. اما ارور EVERYPLAY SDK در آیفون معمولا به دو دلیل عمده رخ می دهد. اولین دلیل، اشتباه توسعه دهنده در استفاده صحیح از لایسنس این پلتفرم نرم افزاری بوده و دلیل دوم آن استفاده ی غیر قانونی کاربر از بازی مورد نظر و یا دریافت آن از طریقی جز فروشگاه رسمی اپل خواهد بود.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۱

app-store-software-update-badge

اگر قصد رفع ارور ذکر شده را دارید، پیشنهاد می شود که از نسخه ی رسمی بازی مورد نظر در فروشگاه نرم افزاری اپل بهره جویید. همچنین اگر در نسخه رسمی بازی با چنین مشکلی مواجه هستید، می بایست برای ارائه بروزرسانی از طرف توسعه دهندگان بازی، منتظر بمانید. ارور EVERYPLAY SDK با مهاجرت کاربران به IOS 10 بیش از پیش مشاهده شده با این حال با تایید این ارور می توان به بازی خود ادامه داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.